قيمت پودر ليمو عماني | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت پودر ليمو عماني | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت پودر ليمو عماني | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻟﻴﻤﻮ ﻋﻤﺎﻧﻲ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع پودر ليمو ترش-خواص پودر ليمو-پودر ليمو عماني در چه غذاهايي استفاده ميشود-گرد ليمو در چه غذاهايي استفاده ميشود خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻟﻴﻤﻮ ﻋﻤﺎﻧﻲ را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻟﻴﻤﻮ ﻋﻤﺎﻧﻲ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻟﻴﻤﻮ ﻋﻤﺎﻧﻲ در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد پودر ليمو ترش-خواص پودر ليمو-پودر ليمو عماني در چه غذاهايي استفاده ميشود-گرد ليمو در چه غذاهايي استفاده ميشود با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻟﻴﻤﻮ ﻋﻤﺎﻧﻲ  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻟﻴﻤﻮ ﻋﻤﺎﻧﻲ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻟﻴﻤﻮ ﻋﻤﺎﻧﻲ و پودر ليمو ترش-خواص پودر ليمو-پودر ليمو عماني در چه غذاهايي استفاده ميشود-گرد ليمو در چه غذاهايي استفاده ميشود كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻟﻴﻤﻮ ﻋﻤﺎﻧﻲ | تا 8 درصد تخفيف 100 درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

طرز استفاده از پودر ليمو عماني

قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻟﻴﻤﻮ ﻋﻤﺎﻧﻲ -  از گرد ليمو و ليموي خشك شده در تهيه چايي انوع دمنوش ها وبراي تهيه انواع غذا هاي ايراني مانند خورش ها (قورمه سبزي و قيمه)، سوپ، خوراك سبزيجات و انواع غذا هاي عربي و سس استفاده مي كنند. دم كرده ليموعماني همراه چاي و گل گاوزبان در كاهش فشار، چربي و كلسترول خون موثر است و مي تواند از تصلب شرايين جلوگيري كرده و گرفتگي عروق را بهبود بخشد.

زمان ماندگاري پودر ليمو عماني

تمام ادويه‌هاي پرمصرف موجود در بازار ايران كه به صورت كامل يا پودرشده در دسترس هستند، تقريبا مدت زمان ماندگاري يكساني دارند. يعني به دليل خشك بودن ادويه‌ها و پايين بودن رطوبتشان، مدت زمان ماندگاري‌ آنها خيلي طولاني و حدود 2 سال است. معمولا ادويه‌هاي مختلف، تا وقتي كه در هواي خنك و در جايي خشك نگهداري شوند فاسد نمي‌شوند و مي‌توان بدون دغدغه از آنها استفاده كرد.

عوارض احتمالي استفاده از پودر ليمو عماني

تا كنون هيچ گونه گزارشي از عوارض جانبي ليمو عماني منتشر نشده است.اما بهتر است در مصرف آن زيادروي نشود .

 

ليمو عماني (Citrus limetta) ميوه درختي از تيره مركبات است. اين ميوه بومي هند و پاكستان است و امروزه در بسياري از مناطق گرمسيري جهان كشت مي شود. ليمو عماني ميوه اي كوچك و گرد با پوست نازك و سبز يا زرد است. گوشت ليمو عماني ترش و آبدار است و حاوي مقادير زيادي ويتامين C است. ليمو عماني به دليل طعم ترش و خواص درماني خود، در بسياري از غذاها و نوشيدني ها استفاده مي شود.

خواص ليمو عماني

ليمو عماني منبع خوبي از ويتامين C است كه يك آنتي اكسيدان قوي است. ويتامين C به تقويت سيستم ايمني بدن كمك مي كند و از بدن در برابر بيماري ها محافظت مي كند. ليمو عماني همچنين حاوي فلاونوئيدها است كه تركيباتي با خواص آنتي اكسيداني هستند. فلاونوئيدها مي توانند به كاهش التهاب و بهبود سلامت قلب كمك كنند.

استفاده از ليمو عماني

ليمو عماني را مي توان به صورت تازه، خشك يا به صورت عصاره استفاده كرد. ليمو عماني تازه را مي توان براي افزودن طعم ترش به غذاها و نوشيدني ها استفاده كرد. ليمو عماني خشك را مي توان به عنوان ادويه در پخت و پز استفاده كرد. عصاره ليمو عماني را مي توان براي تهيه آب ليمو، ليموناد و ساير نوشيدني ها استفاده كرد.

نكات استفاده از ليمو عماني

ليمو عماني را مي توان براي افزودن طعم ترش به غذاهاي مختلف مانند سالاد، سوپ، خورش و مرغ استفاده كرد.

ليمو عماني را مي توان براي تهيه آب ليمو، ليموناد و ساير نوشيدني ها استفاده كرد.

ليمو عماني را مي توان براي تهيه ترشي و ماريناد استفاده كرد.

ليمو عماني را مي توان براي تهيه دسرهايي مانند كيك، شيريني و بستني استفاده كرد.

موارد منع مصرف ليمو عماني

ليمو عماني ممكن است براي برخي از افراد مضر باشد. افرادي كه مبتلا به سنگ كليه هستند يا از مشكلات گوارشي رنج مي برند، بايد از مصرف ليمو عماني خودداري كنند.

ليمو عماني ممكن است با برخي از داروها تداخل داشته باشد. قبل از مصرف ليمو عماني، با پزشك خود مشورت كنيد.

قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻟﻴﻤﻮ ﻋﻤﺎﻧﻲ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات پودر ليمو ترش-خواص پودر ليمو-پودر ليمو عماني در چه غذاهايي استفاده ميشود-گرد ليمو در چه غذاهايي استفاده ميشود مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 390 بازدید دیروز 526 بازدید کل 589121

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .